2010. április 4., vasárnap

Őzlesen

Az elmúlt hétvégén, pontosabban Nagypénteken ismét hazalátogattunk falura, én pedig azonnal ki is mentem a kertünkbe, majd még tovább is.

Tudtam, hogy hova megyek mert sokszor kijárok és tudom, hogy hol találhatom meg azokat a szép állatokat amiket a fotóim témájának választottam (hisz fotózni mentem). Ahogyan azt a cím is elárulja őzeket fotóztam. Nem könnyű feladat, mert ha észre vesznek rögtön elszaladnak, ezért csak lassan és lopakodva lehet őket megközelíteni. Elárulom, néha hason kúszva közelítek valamelyik bokor, fa vagy lekaszálatlan fű takarásában. De ahhoz, hogy jó felvételek legyenek mindezek mellet még szóba jönnek a szokásos nehézségek: megfelelő környezet, felszerelés, fényviszonyok, zársebesség stb. Íme néhány kép amit készítettem, várom véleményeiteket, kritikáitokat.









3 megjegyzés:

  1. Naaaagyon jók!!! az utolsó a kedvencem, csodálatos lett szerintem! Megérte a kúszást- mászást! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nekem az első és az utolsó tetszik :-)Időnként benézek hozzád .-)

    VálaszTörlés